Kik

Naschoolse opvang

De 2Kaketoes van kinderopvang 2Samen
2Kaketoes is gevestigd in het schoolgebouw van Nutsschool Laan van Poot. De kinderen worden naschooltijd uit de groep gehaald door de medewerkers van 2Samen.
Voor meer informatie kunt u terecht bij:
2Samen, info@2samen.nl,070 – 3385500 (hoofdkantoor van 2Samen).

Extra informatie van de 2Kaketoes:

Ons knusse kindercentrum heeft een kleinschalig karakter en een rustige gezellige sfeer. Alle kinderen krijgen volop individuele aandacht. Zo werken we optimaal aan ieders ontwikkeling.

De kinderen kunnen gezellig spelen met leeftijdsgenootjes in de groepsruimtes of op de ruime buitenplaats. We maken regelmatig uitstapjes naar het nabij gelegen strand, de speeltuin en het bos.

De wensen en ideeën van de kinderen spelen een grote rol, ze hebben veel inbreng in het programma en de dagelijkse gang van zaken in de bso. Op basis van de ideeën van de kinderen bieden we een uitdagend, gevarieerd en ontwikkelingsgericht programma aan.

Kinderen van 2Kaketoes kunnen deelnemen aan leuke activiteiten en uitdagende workshops.

• Rustige en warme sfeer
  • Ruime buitenplaats
  • Gebruik gymzaal en speelplein
  • Volop individuele aandacht