Kik

Marjoleine Lentze-Appelboom

Graag stel ik me via deze weg aan jullie voor: mijn naam is Marjoleine Lentze-Appelboom, getrouwd met Alwin, trotste mama van Olivia (4 jaar - groep 1b) en Giulia (2 jaar - de Bosuiltjes), en bonusmama van Robin (16 jaar – Dalton Den Haag).

Als dochter van 2 basisschoolleraren ben ik opgegroeid met het besef dat het belangrijk is dat ouders hun bijdrage op school leveren, maar dat het vooral ook enorm leuk is om als ouder actief betrokken te zijn bij de activiteiten op de school van je kinderen.

Tijdens het laatste zomerfeest, ben ik in contact gekomen met de Oudercommissie en was eigenlijk direct enthousiast om in deze commissie actief mijn steentje aan bij te gaan dragen. Vooral de positieve energie die deze groep fantastische dames uitstraalt en daarmee, samen met de leraren, de schoolperiode van onze kinderen tot één groot feest maakt, spreekt mij enorm aan.

Vanaf dit schooljaar neem ik dus actief deel in de Oudercommissie en heb er veel zin in!

Ik kijk er naar uit om de komende periode veel nieuwe kinderen en ouders te gaan ontmoeten. Mocht je vragen of leuke ideeën hebben, schiet me gerust op het schoolplein of stuur me een berichtje.

Tot snel, Marjoleine